Παρασκευή 10 Μαρτίου 2017

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ...

Η συζήτηση περί θρησκείας και πνευματικότητας είναι ένα δύσκολο θέμα, διότι είναι μια πολύ προσωπική υπόθεση. Μερικοί άνθρωποι προσβάλλονται όταν η πνευματικότητα είναι το θέμα της συζήτησης, λόγω αρνητικών εμπειριών στο παρελθόν με την εκκλησία, ή θρησκευτικούς ή πνευματικούς ανθρώπους.

Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω είναι ότι η σχέση σας με την Ανώτερη Δύναμη σας δεν έχει απολύτως καμία σχέση με αυτούς τους ανθρώπους, ή οποιονδήποτε άλλο. Είναι εντελώς μεταξύ εσάς και του Θεού.

Αν δυσκολεύεστε να βρείτε μια Ανώτερη Δύναμη θα ήθελα να σας ενθαρρύνω να επιμείνετε. Από τη δική μου εμπειρία, μπορώ να σας πω ότι το να έχω μια σχέση με τον Θεό μου έχει φέρει περισσότερη ελπίδα και ασφάλεια από ό, τι έχω ποτέ βρει στους ανθρώπους, στα πάρτι, στα ψώνια, προσπαθώντας να αποκτήσω το «τέλειο» σώμα, ή στα πολλά χρήματα.

Νόμιζα ότι δεν ήμουν αρκετά καλός, ότι έπρεπε εξαγνιστώ από τις πράξεις μου πριν στραφώ στο Θεό. Ήταν μεγάλη έκπληξη όταν κάποιος μου είπε, «Ο Θεός σε θέλει όπως είσαι και θα σε συναντήσει εκεί όπου βρίσκεσαι». Και αυτά τα λόγια, άλλαξαν τη ζωή μου. Συνεχίστε να αναζητάτε και θα βρείτε.

(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου