Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Η ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ




Η λέξη «θαύμα» έχει τη δυνατότητα να κάνει την καρδιά σας να χοροπηδήσει. Ως άνθρωποι, όλοι ελπίζουμε να έχουμε μια ζωή γεμάτη θαύματα, σωστά; Κοιτάξτε το Χόλιγουντ: Τα κινηματογραφικά στούντιο έχουν κάνει μια περιουσία πουλώντας μας θαυματουργές ιστορίες που βλέπουμε στη μεγάλη οθόνη με ... ίσως όχι πίστη, αλλά με ελπίδα στα μάτια μας.

Θα παραδεχτώ ότι έχω συχνά προσευχηθεί για θαύματα στη ζωή μου. Ωστόσο, καθώς ξεφλούδιζα στρώματα συνηθειών κατά το πνευματικό ταξίδι μου, άρχισα να αναρωτιέμαι, «Τι είναι το θαύμα;» Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε την πραγματική έννοια του θαύματος πριν ευχηθούμε να απολαύσουμε ένα.

Χθες το βράδυ στο μετρό, αγόρασα ένα επιπλέον σάντουιτς για να δώσω σε έναν άστεγο άνδρα που κάθονταν έξω.

«Αυτό είναι θαύμα, κύριε !!» είπε, καθώς δέχτηκε το σάντουιτς.

"Γιατί το λες αυτό;» ρώτησα.

Σε αυτό το σημείο, είχε ήδη αρχίσει να τρώει. Με το στόμα του γεμάτο ζεστό ψωμί, είπε, «Ήλπιζα να έχω ένα σάντουιτς σήμερα! Αλλά μετά τις 22:00, είχα χάσει την ελπίδα».

Ένα απλό σάντουιτς ήταν το θαύμα αυτού του ανθρώπου.

Όταν ήμουν στην Ινδία, έδειξα το νέο iPhone μου στη γιαγιά μου. Η γιαγιά μου δεν πήγε ποτέ στο σχολείο και έχει ζήσει μια πολύ απλή ζωή. Όταν μετά της έδειξα πως μπορώ να ξεκλειδώσω το τηλέφωνό μου με την άκρη του δακτύλου μου, αποκρίθηκε, «Ουυυ! Αυτό είναι θαύμα!»

Όσο για μένα; Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης μου ως πνευματικός θεραπευτής με τους γκουρού μου, θυμάμαι να λέω, «Αυτό είναι θαύμα!" Κάθε φορά που έβλεπα κάποιον να θεραπεύεται.

Το συμπέρασμα είναι, αν βλέπουμε κάτι καλό που δεν καταλαβαίνουμε, το αποκαλούμε θαύμα. Αυτό που εσείς θεωρείτε ότι είναι θαύμα μπορεί να είναι εντελώς φυσικό για κάποιον άλλο. Μόλις το συνειδητοποιήσετε αυτό, θα δείτε ότι κάθε στιγμή μπορεί να γίνει θαυματουργή.

Το γεγονός ότι κάθεστε εδώ αυτή τη στιγμή, διαβάζοντας το κείμενο μου, είναι ένα θαύμα. Σκεφτείτε τους ανθρώπους που έχουν χάσει ένα αγαπημένο τους πρόσωπο. Συνειδητοποιήστε ότι είστε εδώ, ότι αναπνέετε και είστε ζωντανοί. Δεν είναι αυτό ένα θαύμα;
Καθώς έρχεστε περισσότερο σε επαφή με την αγνή συνειδητότητα ​​σας, τα θαύματα γίνονται πιο δύσκολο να τα βρεις αλλά αδύνατον να τα αγνοήσεις. Το Θείο μας έχει ευλογήσει με πολύ περισσότερα από ό, τι τελικά χρησιμοποιούμε.

Στο νέο μου βιβλίο, «Σπάστε Τους Κανόνες», γράφω ένα κομμάτι για θαύματα:

«Το μυστικό για να αναγνωρίζουμε τα θαύματα στη ζωή μας περιλαμβάνει να δίνουμε περισσότερη προσοχή. Όταν επικεντρωνόμαστε στους τρόπους που είμαστε ευλογημένοι, συντονιζόμαστε με το κανάλι των θαυμάτων. Ξαφνικά, θα βλέπουμε θαύματα παντού. Όταν καταλάβουμε ότι αυτό που ονομάζουμε θαύματα δεν είναι μυστικιστικές στιγμές, αλλά τα αποτελέσματα μιας συγκεκριμένης διαδικασίας, η μαγεία της ζωής γίνεται φυσιολογική. Τα θαύματα αρχίζουν να φαίνονται περισσότερο πιθανά.

Μόλις καταλάβουμε, θα σταματήσουμε να μας αποσπούν την προσοχή  τα «θαύματα» από αυτοαποκαλούμενους γκουρού. Οι εν λόγω πράξεις μας αποσπούν από αυτό που είναι πραγματικά σημαντικό - το να είσαι ένας καλός άνθρωπος.

Οι άνθρωποι εντυπωσιάστηκαν τόσο πολύ με τον Ιησού που περπάτησε πάνω στο νερό, ώστε ξέχασαν όλες τις άλλες, λιγότερο προφανείς επιδείξεις θεραπείας και συγχώρεσης. Έτσι, επίσης, οι Ινδοί μιλούν για τις μυστικές δυνάμεις του Κρίσνα, αντί να προσπαθούν να μιμηθούν τις πράξεις του, της αγάπης και της καλοσύνης.
Θα πρέπει είτε να τα βλέπουμε όλα ή να μην βλέπουμε τίποτα ως θαύμα. Στη συνέχεια μπορούμε να αγνοήσουμε τους μαγικούς πειρασμούς και να επικεντρωθούμε στο πραγματικό έργο της αυτοπραγμάτωσης.

Στο κάτω-κάτω, μια πράξη καλοσύνης σας, η μεγάλη εφεύρεση σας, ή μια πράξη σας συγχώρεσης μπορεί να είναι αυτό ακριβώς το «θαύμα» που κάποιος άλλος χρειάζεται.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου