Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

SUDOKU



Όταν δεν μπορώ να κοιμηθώ, αυτό που μου αρέσει να κάνω δεν είναι να ανοίγω την τηλεόραση ή να ασχολούμαι με το τηλέφωνό μου. Αρπάζω μια εφημερίδα και αρχίζω να παίζω Sudoku. Αυτό που μου αρέσει είναι που μπορείς να πάρεις τις απαντήσεις απλά με λίγη λογική και επαγωγική σκέψη. Σκεπτόμουν, γιατί δεν αντιμετωπίζουμε τη ζωή λίγο περισσότερο με αυτόν τον τρόπο;

Θέλουμε απαντήσεις, είτε πρόκειται για την εξεύρεση της σωστής εργασίας ή του σωστού ανθρώπου, ή του που θέλουμε να ζήσουμε. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μία ερώτηση αυτού του είδους, που αναζητάμε. Μερικές φορές ο καλύτερος τρόπος για να βρούμε την απάντηση είναι να γνωρίζουμε τι δεν λειτουργεί, ή τι δεν μας αρέσει .. ακριβώς όπως το Sudoku. Βρείτε ποιός αριθμός δεν μπορεί να μπει εκεί, μέχρι να έχει απομείνει μόνο μία πιθανή απάντηση.

Έχω ένα τέτοιο παράδειγμα. Περίπου πριν δύο χρόνια, έψαχνα για μια νέα θέση εργασίας. Ήξερα ότι ήθελα να εργαστώ στον κλάδο της απεξάρτησης, αλλά δεν ήξερα πού. Το μόνο που ήξερα είναι ότι ΔΕΝ ήθελα να εργάζομαι νυχτερινές βάρδιες ... και αυτό το έμαθα εργαζόμενος κατά την διάρκεια της νύχτας σαν τεχνικός. Αυτή ήταν μια μικρή επαγωγή που με οδήγησε τελικά στο σημείο όπου είμαι σήμερα. Ο Θεός εργάζεται με πολλούς, μυστηριώδεις τρόπους - μερικές φορές το να μάθουμε τι δεν μας αρέσει είναι εξίσου σημαντικό με το να μάθουμε τι μας αρέσει όταν ψάχνουμε μια απάντηση.


(Ένας φίλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου