Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ



Το πιο δύσκολο άτομο να συγχωρήσουμε, είναι συχνά ο ίδιος μας ο εαυτός. Άσχετα με το αν τα θαλασσώσαμε στον τελικό του κολεγίου, βλάψαμε τα συναισθήματα κάποιου, ξυπνήσαμε αργά για την δουλειά μας, όταν είχαμε μια σημαντική συνάντηση, ή συμπεριφερθήκαμε πραγματικά αδέξια σε μια κοινωνική εκδήλωση, πρέπει να συγχωρήσουμε τον εαυτό μας και να προχωρήσουμε.
Πρέπει να δεχθούμε ότι έχουμε ελαττώματα. Ένας από τους μόνιμους φόβους μου είναι ότι το άγχος μου συμπαρασύρει προς τα κάτω εκείνους που αγαπώ. Μισώ το άγχος μου που μου δίνει αυτόν τον επί πλέον φόβο ότι είμαι τίποτα άλλο από βάρος για τους ανθρώπους που αγαπώ. Δεν μπορώ να σας πω πόσο χρόνο έχω σπαταλήσει κτυπώντας τον εαυτό μου για το γεγονός ότι έχω άγχος. Και ποιος είναι ο λόγος; Δεν είναι κάτι που μπορώ να αλλάξω στον εαυτό μου - μπορώ να το διαχειριστώ μέχρι ένα σημείο, αλλά πέρα ​​από αυτό, είναι έξω από τον έλεγχό μου.
Πρέπει να δεχθώ ότι το άγχος αποτελεί μέρος του εαυτού μου. Πολλοί από εμάς έχουμε πράγματα που αρνούμαστε να δεχτούμε για τους εαυτούς μας, και συνεχίζουμε να προσπαθούμε και να παλεύουμε. Αντί να βομβαρδίζουμε τον εαυτό μας με αρνητικές σκέψεις, «Ω, Θεέ μου ήμουν τόσο αδέξιος - άκουσα τα λόγια που βγήκαν από το στόμα μου;» πρέπει να μάθουμε να γελάμε με τον εαυτό μας. Να αποβάλουμε τις ανησυχίες μας ότι θα φανούμε ανόητοι. Να αγκαλιάσουμε τις αδυναμίες, ή τις ιδιορρυθμίες, ή τα ελαττώματα που μας κάνουν ανθρώπινα όντα.
Η αυτο-συγχώρεση είναι σημαντική για την ισορροπία. Όταν κάνεις κάποιο λάθος ή πληγώσεις κάποιον, παραδέξου το. Αλλά μην αφήσεις τον εαυτό σου να το χρησιμοποιήσει ως καύσιμο που θα δυναμώσει την φωτιά της αυτο-απέχθειας. Οι άνθρωποι κάνουν λάθη, ακόμη και εσύ.
Επέκτεινε την χάρη που δίνεις στους άλλους, και στον εαυτό σου. Έχουμε δύο επιλογές - συγχωρούμε τον εαυτό μας για τα λάθη που κάνουμε, ή συνεχίζουμε να πολλαπλασιάζονται το μίσος για τον εαυτό μας. Το μήνυμα είναι απλό - συγχώρεσε τον εαυτό σου για τα πράγματα που τα έχεις θαλασσώσει, και αγκάλιασε το ποιος είσαι – με τα ελαττώματα και όλα.


(Ένας φίλος)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου