Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ



Καθημερινές, τυχαίες, καλές πράξεις.  Χα!   -   Δεν βλάπτουν

Είπα στον άνδρα μου ότι τον αγαπώ.   -   Δεν με έβλαψε.

Έβαλα ένα σημείωμα μέσα στο καλαθάκι με το κολατσιό του γιου μου, που έλεγε πόσο σημαντικός είναι για μένα.  -  Δεν με έβλαψε.

Άνοιξα την πόρτα σε μια κυρία που καθόταν σε αναπηρική καρέκλα.  -  Δεν με έβλαψε.

Άφησα ένα κουτί με μπισκότα για τον ταχυδρόμο.  -   Δεν με έβλαψε.

Άφησα κάποιον να μπει μπροστά από εμένα στην ουρά που υπήρχε στο ταμείο του σούπερ μάρκετ.   -  Δεν με έβλαψε.

Τηλεφώνησα στον αδελφό μου και του είπα πως μου λείπει.  -  Δεν με έβλαψε.

Έστειλα ένα γράμμα στο δήμαρχο, λέγοντας του ότι κάνει καλή δουλειά.   -   Δεν με έβλαψε.

Πήγα λουλούδια στο βρεφοκομείο.   -   Δεν με έβλαψε.

Έφτιαξα σούπα για έναν άρρωστο φίλο.   -   Δεν με έβλαψε.

Έπαιξα με την κόρη μου και τις κούκλες της.   -   Το διασκέδασα.

Ευχαρίστησα την κυρία που έβαλε τα λαχανικό μου σε σακούλες.   -   Έλαμψε από χαρά.
Έδωσα στη βοηθό μου μια μέρα ρεπό, με αποδοχές.   -   Με έβλαψε… λίγο.

Έπαιξα μπάλα με το σκύλο μου.   -   Ήταν όμορφα.

Κάλεσα μια κυρία που δεν οδηγεί, σε γεύμα και στον κινηματογράφο.  -  Το ευχαριστήθηκα.

Έκανα δώρο στον εαυτό μου μια επίσκεψη για μασάζ.   -   Ένιωσα υπέροχα.
  
Καθημερινές, τυχαίες, καλές πράξεις! Χμ… Μάλλον θα συνεχίσω έτσι όλο το χρόνο.    -   Δεν βλάπτουν.


 Sandy Ezrine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου